Meest gestelde vragen

Om u nog beter van dienst te kunnen zijn, hebben wij alle veelgestelde vragen van onze klanten opgeslagen en op onze website geplaatst. Deze vindt u hieronder. Staat uw vraag er niet bij? Aarzel niet contact met ons op te nemen.

Hoe kan ik meer informatie vragen?

U kunt altijd terecht bij onze klantenservice. Mail of bel met onze klantenservice of kom meer te weten over ons door reviews van andere klanten te lezen. Bovendien bent u altijd als eerste op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen via onze nieuwsbrief of een van onze social media accounts (Facebook & Instagram) Contact

Zijn mijn persoonlijke gegevens veilig?

De veiligheid van uw gegevens is belangrijk voor ons. Alle persoonsgerichte gegevens worden daarom via een veilige SSL-verbinding verstuurd. Uw gegevens worden uiteraard niet aan derden doorgegeven. Voor de afwikkeling van uw bestelling moeten wij persoonlijke gegevens aan onze verzendpartners of banken doorgeven. De verzendpartners en banken behandelen uw gegevens volgens de wettelijke voorschriften vertrouwelijk en gebruiken alleen de relevante gegevens voor het doel van de desbetreffende service. Overdracht van uw persoonlijke gegevens aan overige derden vindt niet plaats. Bovendien heeft u als klant altijd het recht informatie met betrekking tot uw eigen persoonlijke gegevens te verkrijgen, deze gegevens te wijzigen of verwijderen.

Waar kan ik mijn bestelstatus zien?

Als u als klant geregistreerd bent op onze shop kunt u op ieder moment uw bestelstatus zien in uw eigen account. U wordt per mail op de hoogte gesteld bij elke update omtrent uw bestelling. Mijn Account

Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord vergeten ben?

Indien u uw wachtwoord bent vergeten, klikt u op “inloggen” waarna u op “wachtwoord vergeten” klikt. Hier kunt u uw e-mailadres achterlaten. Wij sturen op dit e-mailadres alle informatie om uw wachtwoord te wijzigen.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?

U kunt uw bestelling wijzigen of annuleren indien u nog geen orderbevestiging heeft gehad. Als u die wel heeft gehad, maar uw bestelling nog niet is verzonden kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Let op: doe dit zo spoedig mogelijk!

Moet ik voor een bestelling geregistreerd zijn?

Nee, u kunt ook als gast bij ons bestellen. Uw gegevens worden niet opgeslagen omdat er voor u geen account wordt gemaakt. Later kunt u zich natuurlijk altijd opnieuw registreren met hetzelfde e-mailadres. Als geregistreerde klant geniet u wel meer voordelen.

Kan ik een product opslaan?

Ja hiervoor hebben wij onze "Wishlist" ontwikkeld. Hier kunt u uw lievelingsproducten verzamelen en opslaan. U dient dan wel geregistreerd te staan als klant.

Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen en account verwijderen?

U kunt uw gegevens wijzigen door onder “ Accountgegevens” in uw account op “wijzigen” te klikken. Wanneer u het account wilt verwijderen neemt u dan contact op met info@unodue.nl

Zien de kleuren van onze producten er zo uit als op de foto’s?

De foto’s op onze webshop tonen een waarheidsgetrouwe weergave van onze producten. Helaas zijn kleur- en/of structuurafwijkingen niet te voorkomen. Zelfs door uw beeldscherminstelling van uw pc, tablet of telefoon kan de kleur- en/of structuur afwijken.

Wat moet ik doen als een artikel reeds is betaald maar niet op voorraad is?

Meestal wordt informatie over de voorraad onder het product gegeven. Als dit niet zo is, krijgt u van ons bericht dat het artikel niet op voorraad is. U krijgt dan ook informatie als het artikel weer op voorraad is. Kunt u niet wachten? Dan krijgt u uiteraard uw geld terug. U kunt uw artikel dan ook wijzigen in een ander artikel.

Hoe kan ik jullie bereiken?

U kunt ons bereiken per mail via: info@unodue.nl Of bellen naar: +31 135 82 05 45

Met welke pakketservice wordt mijn bestelling verzonden?

Wij verzenden onze pakketten altijd met DPD. Meer informatie daarover vindt u hier: Verzending

Hoelang duurt het voordat ik mijn bestelling in huis heb?

Wij streven ernaar om uw artikel in ieder geval binnen 3 werkdagen af te leveren bij u thuis.

Hoe kan ik mijn bestelling afrekenen?

  • Creditcard / Visa
  • IDEAL
  • Maestro

Kan ik mijn bestelling volgen?

U wordt op de hoogte gehouden van uw bestelling per e-mail. U krijgt van onze bezorger, DPD, een track & trace code zodat u uw pakket altijd kunt volgen.

Kan ik een afwijkend leveringsadres opgeven?

Ja, tijdens het bestellen kunt u een afwijkend leveringsadres opgeven.

Hoe lang is mijn bedenktijd tot het terugsturen van een product?

U heeft 14 dagen bedenktijd na ontvangst van uw bestelling. Binnen deze 14 dagen dient u ons op de hoogte te brengen.

Hoe zend ik mijn aankopen terug?

U kunt hiervoor contact opnemen met onze klantenservice. Meer informatie hierover vindt u hier: Retourneren

Wie draagt de kosten voor retourzending?

Wij betalen bij retour uw aankoopkosten en verzendkosten terug. De retourkosten zijn voor u.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn geld terugkrijg?

U krijgt uw geld zo snel mogelijk terug. Wij streven er naar uw geld binnen 14 dagen terug te storten.